Has elegido la edición de . Verás las noticias de esta portada en el módulo de ediciones locales de la home de elDiario.es.
Sobre este blog

Este blog recoge la primera etapa de El Diari de l'Educació, ahora un medio con identidad propia, que forma parte de un proyecto de periodismo independiente comprometido en la defensa del Estado del bienestar.

Visita El Diari de l'Educació

También puedes leer algunas de las noticias de El Diari de l'Educació en castellano

Wert adverteix que la proposta del Govern no respecta les competències de l'Estat

Wert adverteix que la proposta del Govern no respecta les competències de l'Estat

EFE

Madrid —

El ministre d'Educació, José Ignacio Wert, ha assenyalat avui que la proposta de la Generalitat d'esmenar la reforma educativa per preservar el català com a llengua vehicular no li sembla “molt conforme” amb la “jerarquia normativa” i amb les competències de l'Estat en pel que fa a legislació bàsica.

En declaracions als periodistes al Congrés, Wert s'ha referit així a la proposta que han consensuat diverses forces polítiques catalanes amb el Govern perquè es doni preeminència al que estipulin els estatuts autonòmics sobre l'ús de les llengües en l'ensenyament, amb el qual quedaria blindat el català com a llengua vehicular a les aules, ja que així figura a l'Estatut.

El titular d'Educació no ha volgut opinar en profunditat sobre el document consensuat ahir per diverses forces polítiques -CiU, ERC, PSC, ICV-EUiA i CUP- en la segona cimera sobre la Llei Orgànica de Millora de la Qualitat Educativa (Lomce) celebrada a Catalunya. El text també esmenava les revàlides, el repartiment dels continguts curriculars i els itineraris al final de l'ESO.

Sobre este blog

Este blog recoge la primera etapa de El Diari de l'Educació, ahora un medio con identidad propia, que forma parte de un proyecto de periodismo independiente comprometido en la defensa del Estado del bienestar.

Visita El Diari de l'Educació

También puedes leer algunas de las noticias de El Diari de l'Educació en castellano

Etiquetas
stats