eldiario.es

Menú

Empar Marco, directora general d'àpunt': "És complicat que comencem abans que acabe l'any"

La responsable de la nova radiotelevisió valenciana apunta a la llei de creació: "No es va establir cap mecanisme que facilitara la posada en marxa de l'empresa".

- PUBLICIDAD -
La directora general de àpuntmèdia, Empar Marco, comparece en comisión parlamentaria en las Corts Valencianes

La directora general d'àpuntmèdia, Empar Marco, compareix en la comissió de les Corts Valencianes.

"És complicat que comencem abans que acabe l'any". La directora general de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació, Empar Marco, ha descrit aquest dilluns les dificultats que està experimentant per a la posada en marxa de la nova radiotelevisió valenciana, 'àpunt'. "Només tenim un objectiu: obrir i emetre", ha assenyalat la directora general en la comissió de les Corts Valencianes, on ha desgranat els problemes que estan retardant el compliment d'aqueix objectiu.

El principal problema assenyalat per Marco deriva de la pròpia llei. "No es va establir cap mecanisme que facilitara la posada en marxa de l'empresa", s'ha queixat, en destacar que no disposa ni de "personal bàsic d'administració". Els concursos per a la dotació tècnica del centre de producció de Burjassot s'estan realitzant, ha explicat, "amb el suport de funcionaris de Presidència de la Generalitat dedicats a les entitats de nova creació".

Així doncs, que la nova radiotelevisió pública valenciana comence a emetre enguany és una idea que els seus responsables consideren quasi impossible. Marco ha insistit: "Sense personal no podem anar més a pressa".

"Ja està elaborat el llibre d'estil, es prepara la convocatòria de borses de treball temporals, s'estan redactant els plecs de condicions per a la contractació d'equips...", ha enumerat la directora general, que ha destacat que tot es fa sense personal. "Fins al 12 juliol no vaig poder fer les propostes de gestió -informatius, continguts, explotació-. Els tràmits administratius són lents", ha lamentat.

- PUBLICIDAD -

Comentar

Enviar comentario

Enviar Comentario

Comentarios

Ordenar por: Relevancia | Fecha