eldiario.es

Menú

La diversitat sexual torna a protagonitzar la campanya institucional del dia dels enamorats valencians

L’Ajuntament de València torna a promocionar els dolços del Nou d’Octubre dels forns tradicionals amb un vídeo inclusiu

- PUBLICIDAD -
Los 'tronaors i piuletes' simbolizan las diversas opciones sexuales

Els 'tronaors i piuletes' simbolitzen les diverses opcions sexuals

L’Ajuntament de València torna a normalitzar la diversitat sexual en la campanya publicitària per a la festivitat de Sant Dionís, patró dels enamorats valencians, que se celebra el dia 9 d’octubre. Així, el consistori ha recollit l’esperit de ‘les pomes i les peres’ i ha tornat a utilitzar els dolços tradicionals que es regalen els enamorats per a promocionar els forns de la capital.

Amb el lema “Si estàs enamorat/ada celebra Sant Dionís”, la campanya es basa en quatre cartells amb l’objectiu de donar suport a aquest sector comercial i fer visible, a més, la diversitat sexual. El regidor de Comerç, Carlos Galiana, ha valorat la campanya com a “fresca, amable i divertida, amb què es busca, sobretot, potenciar els forns tradicionals i el petit comerç de proximitat, que mantenen la tradició d’oferir la mocadorada i els dolços que constitueixen el regal típic del Nou d’Octubre”. Al mateix temps, destaca la inclusió de qualsevol persona, ja que s’afig la diversitat d’orientació sexual al cartell.

La part visual de la campanya ha anat a càrrec de l’estudi de disseny Socarrat, que va dur a terme també la del 2015. Tant el responsable com el regidor Galiana han insistit en la intenció inclusiva d’una estratègia “adreçada a tots els enamorats i que no vol deixar ningú fora”.

Si l’any passat els cartells estaven protagonitzats per figuretes a mitjan camí entre les fruites de massapà que omplin les mocadorades i els emojis usats en la telefonia mòbil, les estreles de la campanya actual són els també tradicionals tronadors i piuletes, les figures de massapà que s’encarreguen de personificar “una tradició tan valenciana, que no volem que es perda”.

Tal com ha apuntat Galiana, els cartells s’han distribuït pels mercats municipals i els suports publicitaris i molt prompte arribaran als comerços, acompanyats de samarretes i marxandatge divers. La campanya aspira a introduir-se, a més, en les xarxes socials amb un vídeo breu en què les piuletes i els tronadors intercanvien regals i mostres d’afecte.

- PUBLICIDAD -

Comentar

Enviar comentario

Enviar Comentario

Comentarios

Ordenar por: Relevancia | Fecha