La portada de mañana
Acceder
La era de los ‘superincendios’ desata la emergencia en España
Así es el nuevo decreto de vivienda que pretende aprobar el Gobierno
OPINIÓN | "Isabel 'Nerón' Ayuso", por Antonio Maestre

Un mort i cinc ferits en l'incendi en un barranc de Manises (València)

EFE

0

Un home va morir en l'incendi declarat aquest dissabte en una zona de barranc del terme municipal de Manises (València), ha informat l'Ajuntament en xarxes socials i el Consorci Provincial de Bombers.

A més, cinc persones més van estar traslladades a l'hospital de Manises per inhalació de fum i cremades, de les quals tres han rebut ja l'alta i dues romanen en observació, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU).

Segons ha assenyalat a EFE l'alcalde de Manises, Jesús Borrás, el mort és un veí de la població jubilat que “anava pels matins a treballar uns terrenys amb hort en la zona” on s'ha produït l'incendi.

“Estaria allí, l'ha degut sorprendre el foc i no haurà pogut eixir, encara que caldrà esperar a l'autòpsia”, ha lamentat Borrás, que ha agregat que l'incendi, “encara que no ha cremat molta superfície, ha sigut perillós”, perquè s'ha desenvolupat “molt prop del poble, ”prop d'unes instal·lacions municipals i un supermercat Mercadona“.

El foc, que s'ha declarat sobre les 12:45 hores en un àrea de vegetació del barranc del Salt de l'Aigua de Manises.

En la seua extinció han treballat fins a quatre mitjans aeris i nou dotacions de bombers.

L'Ajuntament de Manises ha decretat dos dies de dol oficial, aquest diumenge i dilluns, en senyal de condol, i ha traslladat el seu agraïment a Bombers, Protecció Civil, Policia i Guàrdia Civil per l'excel·lent coordinació en les tasques d'extinció.