Has elegido la edición de . Verás las noticias de esta portada en el módulo de ediciones locales de la home de elDiario.es.
La portada de mañana
Acceder
El PSOE convierte su Comité Federal en un acto de aclamación a Pedro Sánchez
Las generaciones sin 'colchón' inmobiliario ni ahorros
Opinión - El extraño regreso de unas manos muy sucias. Por Pere Rusiñol
Sobre este blog

El Diari del Treball es un blog con voluntad de reflejar, tanto desde la información como la opinión, la lucha por preservar los derechos laborales y económicos que la crisis pone ahora en peligro. El blog está coordinado por el periodista Tomeu Ferrer.

Llegir el Diari del Treball en català aquí.

Acord a Seat per a contractar 200 treballadors procedents d'ETT

Línia de producció del model Q3 d'Audi a la planta de Seat a Martorell    Foto:/Efe

Tomeu Ferrer

Barcelona —

Els sindicats de SEAT CCOO i UGT han arribat a un acord amb l'empresa pel qual 200 treblladors que operaven a l'empresa contractats per Empreses de Treball Temporal (WRR) passaran a formar part de la plantilla com a eventuals a partir de l'octubre vinent.

L'empresa automobilística va anunciar el gener passat la contractació de 650 treballadors per assumir una punta de feina ocasionada per la implantació del tercer torn de treball en la línia de producció del model León i la previsió d'eliminar el tercer torn de treball en la línia del Q3 a juliol, segons un comunicat de CCOO.

El sindicat ha reivindicat des de fa temps la necessitat d'integrar a la plantilla els llocs de treball temporals procedents de contractes amb ETT, ja que les condicions que van ocasionar els acords entre l'empresa i les societats de treball temporal han canviat. Ara, afirma CCOO, els tres torns dels models Q3 i León estan planificats per a la resta de 2014 i el 2015.

Els sindicats firmants de l'acord consideren que l'actual situació del sector automobilístic permetria contractar de manera estable tots els treballadors que operen a Seat a través d'ETT. Però, per assegurar la situació caldria firmar el pla industrial de futur que garanteixi la càrrega de feina a través de l'assignació de nous models a la planta de Martorell.

El fet que el 80% de la producció de les plantes automobilístiques que hi ha a Catalunya i Espanya s'exporti i que els costos laborals s'hagin abaratit molt fa que produir aquí sigui, per a les multinacionals, molt atractiu, cosa que es nota amb l'increment de comandes que noten les plantes de producció catalanes i espanyoles.

Sobre este blog

El Diari del Treball es un blog con voluntad de reflejar, tanto desde la información como la opinión, la lucha por preservar los derechos laborales y económicos que la crisis pone ahora en peligro. El blog está coordinado por el periodista Tomeu Ferrer.

Llegir el Diari del Treball en català aquí.

Etiquetas
stats