El Parlament rebutja en primera votació el nomenament de Josep Codony com a director general d'IB3
LLEGIR EN CASTELLÀ
El Parlament ha rebutjat aquest dimarts, amb 28 vots a favor i la resta en blanc o nuls, nomenar Josep Codony com a director general d'IB3 a la primera votació, que requereix majoria de tres cinquenes parts dels membres de la Cambra.
Per tant, en el termini mínim d'un mes, es convocarà una segona volta per decidir la candidatura de Codony, on la majoria absoluta serà suficient per a l'elecció.
Així s'estableix d'acord a les normes reguladores del procediment per a l'elecció del director general i la renovació parcial dels membres del Consell de Direcció de l'Ens Públic de Radiotelevisió de Balears.
PP i Vox van acordar proposar Josep Codony com a nou director general després de la dimissió d'Albert Salas, al capdavant de l'ens públic fins a mitjans de febrer.
0