Detingut per agredir sexualment i retenir una jove en un habitatge d'Eivissa
LLEGIR EN CASTELLÀ
La Policia Nacional ha detingut un home per suposadament agredir sexualment i retenir contra la seva voluntat una jove en un habitatge d'Eivissa.
Els fets, segons ha informat la Prefectura Superior de Policia de Balears, van succeir la matinada del passat 9 d'agost.
La víctima i el sospitós es van conèixer en un establiment d'oci de la ciutat d'Eivissa i, d'acord amb la versió d'ella, van estar junts en diferents locals.
En un moment donat, l'home la va traslladar en un vehicle fins a un habitatge situat fora del nucli urbà, on la va agredir sexualment i la va retenir contra la seva voluntat durant un temps.
La jove, d'origen estranger i que es trobava de forma temporal a Eivissa, amb prou feines va romandre a l'illa durant un dia i va regressar al municipi de la Península en què resideix actualment.
Els agents de la Unitat d'Atenció a la Família i la Dona (UFAM) van obrir una investigació i van dur a terme nombroses diligències per reconstruir els moviments tant del sospitós com de la víctima.
Un cop identificat tant ell com el seu vehicle, l'home va ser arrestat com a suposat autor d'un delicte d'agressió sexual i posat a disposició de l'autoritat judicial.
La Policia Nacional, en qualsevol cas, manté oberta la investigació amb l'objectiu d'esclarir tots els detalls possibles sobre el cas.
0