Has elegido la edición de . Verás las noticias de esta portada en el módulo de ediciones locales de la home de elDiario.es.
Minuto a Minuto
La Diada 2015 a la Meridiana en directe

Levy (PP) assegura que l'independentisme “no és l'única veu que hi ha a Catalunya”

11 septiembre 2015 - 22:38 h

La vicesecretària d'estudis i programes del PP, Andrea Levy, ha qualificat de “legítima” la manifestació independentista que aquesta tarda ha omplert l'avinguda Meridiana de Barcelona, però ha remarcat que “Catalunya és molt més plural” i que “ho veurem el proper 27 de setembre a les urnes”.

Levy ha assegurat que l'independentisme “no és l'única veu que hi ha a Catalunya” i ha posat la manifestació com una prova que “Espanya és una democràcia i que es poden celebrar manifestacions per molt que haguem escoltat als independentistes dir que Espanya els oprimeix”. No obstant, Levy ha dit que el PP se sent “entristit” al veure que “alguns” han fet servir la festa de la Diada “per fer un acte electoral”, en referència al president de la Generalitat, Artur Mas.

Etiquetas
stats