Has elegido la edición de . Verás las noticias de esta portada en el módulo de ediciones locales de la home de elDiario.es.
Minuto a Minuto
— DIRECTE | Primer ple d'investidura al Parlament

Albiol (PP): “No permetrem que cap català hagi d'utilitzar el passaport per sortir de Catalunya”

9 noviembre 2015 - 12:07 h

El líder del PP al Parlament, Xavier García Albiol, ha criticat la resolució que es votarà avui i l'ha titlat d'“obertament subversiva”, a més de considerar que “atempta contra l'Estatut i la integritat territorial que solemnitza la Constitució”. “La proposta que avui debatem significa portar els catalans al camí de la incertesa, a iniciar el camí cap al desconegut”, ha afirmat Albiol, que ha mesclat el català i el castellà en la seva intervenció.

Dirigint-se directament a Artur Mas, ha dit: “Ni vosté ni ningú ens expulsarà d'Espanya”, i en un avís a Junts pel Sí i la CUP ha afegit: “Des del PP no permetrem que cap català de naixement o adopció hagi d'utilitzar el passaport per sortir de Catalunya”. Finalment, ha considerat que els plantejament de Junts pel Sí i la CUP “pretenen dividir i separar a través d'un procés rupturista”. Per Albiol, el procés “no és pacífic perquè violenta les regles bàsiques de la llibertat i la tolerància”. “La independència no és la solució, és el problema”, ha reblat

Etiquetas
stats