Has elegido la edición de . Verás las noticias de esta portada en el módulo de ediciones locales de la home de elDiario.es.
Sobre este blog

Cullera s’ompli de campistes esperant el Medusa Sunbeach

Edición 2015 del festival Medusa. Foto: Medusa Sunbeach

elDiariocv

El Medusa Sunbeach Festival de Cullera (València) ha començat aquest dilluns amb l’obertura de la zona d’acampada i milers de joves han començat a entrar al recinte, alguns dels quals ja feien guàrdia“ des de la nit del diumenge als voltants per agafar ”un bon lloc“.

Segons ha explicat l’Ajuntament en un comunicat, a partir de les 11.00 hores s’han obert les portes de la zona d’acampada i milers de joves hi han accedit “de manera ordenada” després de passar un estricte control de seguretat. L’alcalde de la localitat, Jordi Mayor, juntament amb responsables de l’organització i de les Forces i Cossos de Seguretat, ha supervisat en primera persones el procés.

“A pesar del volum de gent, l’arribada va sent escalonada i tot transcorre dins de la normalitat més absoluta”, ha destacat Mayor.

No obstant això, el primer edil recorda que el volum més important de gent s’espera a partir del divendres, quan començaran els concerts. Per això ha demanat als assistents al festival que no deixen per a l’últim moment l’arribada i ha recomanat que facen ús del transport públic, especialment el tren.

Desplegament de la Policia Local

Efectius de la Policia Local, la Guàrdia Civil, la Policia Autonòmica i la Gendarmeria Francesa s’han desplegat ja a Cullera en el marc del dispositiu de seguretat que aquests dies s’ha activat a la capital turística de la Ribera per a garantir la seguretat al municipi.

La zona d’acampada del Medusa s’allargarà enguany durant tota una setmana i té una cabuda, si fa no fa, de 10.000 persones, “però són també molts els que han optat per un altre tipus d’allotjament”, com ara hotels, apartaments o hostals. El sector turístic “es beneficia també per l’afluència de 120.000 assistents a l’esdeveniment musical que més creix d’Espanya”, segons han afirmat des de la Regidoria de Turisme.

“Amb el Medusa Sunbeach Festival 2016, Cullera torna a situar-se en el mapa dels macroesdeveniments musicals més importants del panorama nacional i europeu, fet suposa una autèntica consagració promocional per a la marca Cullera Turisme. L’impacte econòmic al municipi es calcula en 10 milions d’euros”, han explicat des de l’executiu local.

Sobre este blog

Etiquetas
stats