La portada de mañana
Acceder
La dirección del PP desautoriza a Guardiola en la negociación con Vox
El giro discursivo que Delgado y Rufián piden a la izquierda
ANÁLISIS | El golpe de Estado del 23F: ¿Salvó el rey la democracia?, por C. Fonseca

La Policia deté un home per extorsionar amb 30.000 euros dones que exerceixen la prostitució a Palma

La Policia Nacional ha detingut un home acusat d'atemorir diverses dones, amb les quals havia mantingut relacions sexuals previ pagament, i exigir-les 30.000 euros a Palma.

Segons la Prefectura Superior de les Illes Balears, el detingut va amenaçar les dones perquè va dir que era membre d'una banda motera i que no podien exercir la prostitució sense autorització del cap de la banda en aquell immoble.

Una de les víctimes va explicar als policies que el detingut els exigia diners per poder oferir els seus serveis sexuals i que va obligar una companya a donar-li la seva documentació per poder controlar-la. Una altra de les dones va assegurar que el detingut, després de contractar serveis sexuals, es va negar a pagar-ne i es va posar agressiu.