Has elegido la edición de . Verás las noticias de esta portada en el módulo de ediciones locales de la home de elDiario.es.
La portada de mañana
Acceder
Encuesta - La mayoría de votantes del PP apoya una moción de censura de Feijóo
Los obstáculos que afronta el acuerdo entre EEUU e Irán
Opinión - 'Inundar el terreno de mierda', por Esther Palomera
Sobre este blog

El blog Opinions pretende ser un espacio de reflexión, de opinión y de debate. Una mirada con vocación de reflejar la pluralidad de la sociedad catalana y también con la voluntad de explicar Cataluña al resto de España.

Llegir Opinions en català aquí.

La memòria i el ministre Wert

Irene Balaguer

Presidenta Associació Mestres Rosa Sensat —

Les constants amenaces i proclames que el ministre imputa a l'escola de Catalunya són en realitat una perfecta cortina de fum i un soroll mediàtic per afavorir i amagar les seves intencions de fons, intencions inscrites en el projecte de llei que té previst aprovar a finals de desembre.

El ministre potser desconeix la realitat dels pobles, de les gents i, molt especialment, dels mestres i professors d'Espanya. Tots ells tenen memòria i reconeixen en les seves propostes sobre educació i sobre els atacs a un boc expiatori, en aquest cas Catalunya, la seva voluntat de reproduir mimèticament l'escola tradicional i uniformista que no desitgem, precisament perquè no la oblidem.

No volem tornar al passat, a l'escola tradicional, memorística, excloent, uniformadora, autoritària i antidemocràtica que configura el seu projecte de llei, i no permetrem seus constants atacs a les conquestes que la democràcia ha aportat a l'escola.

Les seves declaracions són en realitat un clar atac a l'escola i molt especialment a l'escola pública que tant ha costat conquerir i la qual no estem disposats a renunciar, no només a Catalunya, també a tot l'Estat Espanyol.

Sobre este blog

El blog Opinions pretende ser un espacio de reflexión, de opinión y de debate. Una mirada con vocación de reflejar la pluralidad de la sociedad catalana y también con la voluntad de explicar Cataluña al resto de España.

Llegir Opinions en català aquí.

Etiquetas
stats