Has elegido la edición de . Verás las noticias de esta portada en el módulo de ediciones locales de la home de elDiario.es.
La portada de mañana
Acceder
Esperanza Aguirre, la ideóloga de un modelo sanitario que hace negocio
El PP usa el “sentido común” para disfrazar su renovado negacionismo climático
OPINIÓN | 'Privatizacionitis sanitaria: causas, síntomas, tratamiento', por Isaac Rosa

Balears torna a registrar un rècord de persones al mes de setembre

Diverses persones marxen des de la Plaça de la Porta Pintada a la Llotja de Palma per protestar contra el turisme massiu a Mallorca.

elDiario.es

Mallorca —

0

Les dades publicades per l'Institut Balear d'Estadística (Ibestat) reflecteixen que l'Índex de Pressió Humana (IPH) a l'arxipèlag balear ha augmentat al setembre -un 0,23% més respecte a l'any anterior, la qual cosa implica un rècord- després d'haver registrat tres mesos seguits de descensos.

L'IPH màxim del novè mes de l'any va ser de 1.862.698 persones i el mínim de 1.748.612 en un arxipèlag que té 1.231.768 habitants censats, segons les dades del mateix organisme públic. Per la seva banda, la mitjana per al mes va ser d'1,8 milions de persones.

A totes les illes puja la dada, menys a Eivissa, on el dia amb més persones va ser el 3 de setembre amb 268.163. El que va registrar la menor dada va ser el dia 29, amb 258.481 persones.

Per la seva banda, el 5 de setembre va ser el dia en què hi va haver més persones a Mallorca, amb un total d'1.380.579, i, el que n'hi va haver menys, el 30 de setembre, amb 1.327.781.

L'1 de setembre va ser el dia més concorregut a Menorca (187.225 persones), enfront del 30 de setembre (152.688 persones), que registra la menor dada. Finalment, a Formentera el màxim va ser el 3 de setembre (29.612) i el mínim el dia 30 (23.493).

Etiquetas
stats