Has elegido la edición de . Verás las noticias de esta portada en el módulo de ediciones locales de la home de elDiario.es.
La portada de mañana
Acceder
La justicia investigará si la pareja de Ayuso sobornó a un directivo de Quirón
Una casa al otro lado del muro: Omar, el palestino que venció a la ocupación israelí
OPINIÓN | 'Alberto Quirón, ese chico del montón', por Esther Palomera
Sobre este blog

Cinc festivals per a arribar a final de mes

Smoking Souls en l'última edició del Caparrarock

Laura Martínez

València —

Amb el Rototom ja a ple rendiment i superats els macrofestivals, sembla que la temporada s’esgota. Però després d’aquests grans esdeveniments encara queden cites interessants a les terres valencianes. En l’equador de l’agost i amb molt d’estiu per davant, hi ha propostes menudes i alternatives d’un dia o més que allarguen el temps festivaler.

El pròxim que se celebrarà és l’Ibèria Festival a Benidorm. La localitat alacantina atraurà el talent patri de la mà d’Hombres G, Duncan Dhu, La Frontera i MotorCity el pròxim 20 d’agost. Tres dies després se celebra el Meruts Festival d’Ontinyent, el dimarts 23 d’agost. Des de 8 euros, els assistents podran gaudir a l’estadi municipal dels concerts d’Auxili, Smoking Souls, Sva-Ters, Funkiwis, El Diluvio i Karma, així com d’altres activitats en el recinte del festival. També té a l’abast zona d’acampada, tot a partir de les 19 hores.

Aqueixa mateixa setmana acabarà carregada de música. El dia 27 arriba amb doble tanda de cites gratuïtes: el FRA d’Alaquàs i la Figa Fest a Gata de Gorgos. A Alaquàs enguany advoquen per altes dosis de rock de la mà de Gatillazo, el grup de l’ex de la Polla Records, així com l’ska i funk d’El Tio la Careta i col·laboracions de La Gossa Sorda o VaDeBo. El FigaFest és el festival independent de Gata, en què actuaran grups com Tremp, Da Souza, Tigres Leones o Mujeres.

I per a concloure la temporada d’agost, aqueix mateix cap de setmana se celebra el Gandia Sound. Per a aquesta edició, els dies 26 i 27 consten com a caps de cartell grups de rock i ska com Boikot, Def con Dos, El Último ke Zierre i Aspencat. A més, hi actuaran Auxili, Green Valley i Smoking Souls entre els més de 20 grups.

Sobre este blog

Etiquetas
stats