Has elegido la edición de . Verás las noticias de esta portada en el módulo de ediciones locales de la home de elDiario.es.
La portada de mañana
Acceder
El doble juego del PP con las televisiones públicas
Opinión - 'La recompensa del PP para las mentiras de Aldama', por Ignacio Escolar
Exclusiva - Extrabajadores de Puy du Fou denuncian un cementerio de animales

Una baralla a les xarxes socials del l'alcalde de Xeraco amb un veí acaba en amenaces i una investigació de la Fiscalia

Fotografia d'arxiu del diputat de la Diputació de València, Avelino Mascarell, responsable del Consorci Provincial de Bombers.

elDiariocv

València —

0

La Fiscalia investiga les amenaces que ha rebut un veí de Xeraco després d'un rif-rafe en xarxes amb l'alcalde, Avelino Mascarell, qui també és diputat provincial de Bombers en la Diputació de València. El veí va acudir a la justícia després d'haver rebut durant mesos telefonades i missatges intimidatoris al seu telèfon mòbil i els relaciona directament amb l'“assenyalament” de l'alcalde, qui li va dir “flipat” per criticar-lo públicament a través d'un compte anònim. Mascarell va assegurar que el denunciant era “el taxista”, en referència al treball que desenvolupava en el passat i, des d'aquell moment, no ha parat de rebre comunicacions des de números ocults i amb missatges com “et fotré la vida”.

La Fiscalia porta des de l'11 de març investigant les possibles amenaces, però a cap persona concreta, de moment. Segons ha pogut saber elDiario.es, el denunciant pretén que siga el Ministeri Públic el que aconseguexca la identitat dels números ocults des d'on se li han dirigit les amenaces, l'última el passat dia 3 de maig. A més, el veí de Xeraco també assegura que després de l'assenyalament per part de l'alcalde, està tenint problemes en el municipi amb altres veïns.

El demandant manifesta que el clima a Xeraco, un municipi xicotet “on tots ens coneixem”, s'ha tornat hostil arran d'aquests episodis i manifesta temor per la seva integritat, la de la seva parella i la seguretat del seu domicili i vehicles.

També alerta que “no és la primera vegada que es prenen represàlies contra persones contràries a Mascarell” i que “molta gent té por de parlar amb nom i cognoms en xarxes socials”. Així, el veí afirma que sempre ha exercit la crítica polítca “al l'alcalde com a càrrec públic, no a la persona”, i denuncia que s'està intentant deslegitimar-lo per la via de l'assetjament: “No estic suplantant ningú ni comet delicte per usar un perfil que em representa”.

El veí també ha denunciat la situació en un jutjat i ha presentat una demanda civil contra el PP local.

Etiquetas
stats