Has elegido la edición de . Verás las noticias de esta portada en el módulo de ediciones locales de la home de elDiario.es.

Un grup de senderistes troba un cadàver en avançat estat de descomposició a Mallorca

Un agent de la Guàrdia Civil amb un vehicle oficial.

Europa Press

0

Un grup de senderistes ha trobat, diumenge a la tarda, un cadàver en avançant estat de descomposició a l'interior d'una caseta propera a la platja de Son Bauló, a Can Picafort (Mallorca).

Els agents de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil, que han assumit la investigació del cas, es van desplaçar fins al lloc dels fets per dur a terme les primeres indagacions.

El cos estava en avançat estat de descomposició i no presentava signes de violència, han informat fonts de la Guàrdia Civil.

El cadàver va ser aixecat per una comitiva judicial poc abans de les 20.00 hores i traslladat a l'Institut de Medicina Legal, on se li practicarà la corresponent autòpsia per determinar les causes de la mort.

De moment, no s'ha pogut identificar el mort i es desconeix si és un home o una dona.

Etiquetas
stats