L’EMT València modifica el seu organigrama per previndre més fraus com el robatori de 4 milions patit fa un any

El regidor de Mobilitat i president de l'EMT, Giuseppe Grezzi.

Primers canvis en l’Empresa Municipal de Transports (EMT) després de l’aprovació del document de conclusions sobre la comissió de treball que va investigar el robatori de 4 milions d’euros, fa poc més d’un any.

Després del cessament del gerent, Josep Enric Garcia, que el regidor de Mobilitat i president de l’entitat, Giuseppe Grezzi, va atribuir a “un canvi de cicle”, hi haurà modificacions en l’organigrama de l’empresa, seguint les recomanacions de les conclusions esmentades.

Així ho ha anunciat Grezzi mateix dilluns, que ha explicat que donarà compte dels canvis en el consell d’administració convocat per a dimecres.

Segons l’edil, es preveu aprovar la separació de l’àrea de gestió en els departaments de Recursos Humans i Finances, i així mateix es preveu també la creació d’un departament de Control Intern, que dependrà directament de la Gerència.

El document recomana aquest canvi atesa “la diferent naturalesa dels assumptes” i els “canvis estructurals” que aconsella per a gestió en favor de “una organització millor i més seguretat en el treball”. Sobre aquest tema, afirma que aquest departament “té una envergadura considerable” que “no facilita el seguiment dels processos” pels seus dirigents.

També ha anunciat Grezzi la interposició d’una denúncia sobre les filtracions de les declaracions de treballadors que van participar en la comissió de treball sobre el frau contra l’EMT, una decisió que s’adopta per les demandes que han plantejat els treballadors i treballadores participants, que consideren “que s’ha vulnerat el seu dret a la intimitat i tenint en compte que els consellers i les conselleres van signar un document per garantir la bona custòdia dels enregistraments”, ha explicat el regidor.

Etiquetas
Publicado el
26 de octubre de 2020 - 22:31 h

Descubre nuestras apps

stats