Has elegido la edición de . Verás las noticias de esta portada en el módulo de ediciones locales de la home de elDiario.es.
La portada de mañana
Acceder
Ayuso trata de reescribir su gestión en pandemia con ataques a RTVE
El caos del equipo de Mazón comenzó la mañana de la DANA
Opinión - Quién quiere a Carlos Mazón. Por Raquel Ejerique

L'audiència de la televisió d'À Punt creix a l'estiu i arriba al 2,4% de quota

Marta Ventura conduirà el nou programa d'À Punt '20 Hores Notícies'.

elDiariocv

0

L'audiència de la ràdiotelevisió pública valenciana creix a poc a poc. Les dades dels mesos d’estiu, que aquest divendres ha fet públiques la cadena, han sigut positives per À Punt Mèdia. Els mesos de juliol i agost ha registrat una mitjana de 2,4 % de quota i ha arribat al 48% de la població de la Comunitat Valenciana. Això vol dir que més de dos milions tres-cents mil valencians han connectat amb la televisió d’À Punt. La mitjana de cobertura diària ha sigut del 9% de la població, més de 430.000 valencians.

Els informatius segueixen sent l'aposta més sòlida d'À Punt, per això els espais més vistos durant els mesos d’estiu han sigut L’Oratge, el NTC Migdia i NTC Nit, a més de programes d'entreteniment com L’Alqueria Blanca, Check-in-hotel, Cantant al cotxe i Atrapa’m si pots. Tots ells han tingut una audiècia diària d’entre 40.000 i 86.000 espectadors.

A més, À Punt ha tingut durant els últims 6 mesos, 5’9 milions de reproduccions dels seus continguts en Facebook, que representa un 31% més que el semestre anterior. En Twitter ha generat 16’7 milions d’impactes. En Instagram, el nombre de seguidors és de 45.200. À Punt va posar en funcionament el canal Youtube el maig passat i fins ara s’han consumit 106.300 continguts.

Apuntmedia.es ha registrat durant l’últim semestre 3’1 milions de visites al web. I pel que fa al consum de continguts multimèdia, que agrupa el web, les aplicacions de mòbils i els smart tv, hi hagut més de 2 milions sis-cents mil reproduccions de continguts.

Nous formats informatius

La graella per a la temporada de tardor de la radiotelevisió autonòmica preveu, segons que ha comunicat la cadena. “A partir de dilluns 9 de setembre s’emetrà un nou format informatiu conjuntament en la Ràdio i en la TV d’ÀPunt Mèdia. El NTC matí començarà a les 7h i arribarà fins a les 10h. Està conduït per Clara Castelló i Àlex Sanjaime i edita Elpídia Bellver. El nou format s’emetrà des de l’estudi de ràdio Toni Mestre, equipat amb la tecnologia necessària per poder veure’s per televisió i web”, ha explicat l'empresa pública.

D'altra banda, a partir del 23 de setembre, Victòria Maso edita i presenta el NTC migdia i Marta Ventura i Mathies Muñoz seran els conductors del nou informatiu de la nit, 20 Hores Notícies, que editen Carmesina Franch i Pura Requena. Aquest informatiu, de 20h a 22h i de dilluns a dijous, serà un espai de notícies i anàlisi de l’actualitat esguitat de directes, tertúlia, esports i oratge. “Es tracta d’un format que busca la coparticipació dels espectadors a través de les xarxes socials al mateix temps que informa i entreté”, ha assenyalat À Punt.

Els caps de setmana continuen amb la periodista Patrícia Ramírez. La nit de divendres manté el programa de reportatges de Punt Docs i l’espai de debat La Qüestió, amb Jèssica Crespo i Adelaida Ferre. “Tots dos completen l’oferta informativa de la cadena amb una proposta oberta al debat i la reflexio”, indica la cadena.

Etiquetas
stats