Has elegido la edición de . Verás las noticias de esta portada en el módulo de ediciones locales de la home de elDiario.es.
La portada de mañana
Acceder
El gran dilema de Sánchez. Por Esther Palomera
De Vox a Manos Limpias: una década de querellas como arma política
OPINIÓN | 'España es una serie'. Por Antón Losada

Les primeres campanades d'À Punt aconsegueixen un 6,4% d'audiència

Carolina Ferre i Eugeni Alemany en la gala de les primeres campanades d'À Punt Mèdia.

elDiariocv

El primer especial de les campanades d'À Punt “signa un excel·lent 6,4% d'audiència” durant la Nit de cap d'any. La valoració correspon a l'agència Dos30', secundada per Barlovento Comunicación i confirmada per la cadena pública valenciana.

La gala nocturna presentada per la comunicadora Carolina Ferre i l'humorista Eugeni Alemany va enganxar 98.000 espectadors, segons dades d'aquestes agències, i va mantindre el 56% dels espectadors, millorant els resultats d'altres cadenes autonòmiques. L'especial anterior al programa va suposar un 20% de l'audiència de la cadena l'últim dia de l'any. Les primeres campanades de la televisió pública valenciana van ser l'espai més vist del dia per a À Punt.

Segons les mateixes consultores, la tercera cadena més vista en l'àmbit nacional i la primera autonòmica va ser TV3, amb Helena García Melero i Marc Ribas des de Barcelona. El duo va aconseguir un 7,3% de pantalla, només per darrere de Televisió Espanyola (amb un 40,3%) i Antena 3 (23,7%).

La cadena pública valenciana no va superar la radiotelevisió andalusa -Canal Sur, que va tindre 500.000 espectadors-, segons els mateixos mesuradors d'audiència.

Etiquetas
stats