Juan Roig busca proveïdors de qualitat per a Mercadona: “És una oportunitat per a qui ens oferisca un producte molt, molt bo”
Una de les principals apostes de Mercadona, que aquest dimarts va presentar els seus resultats del passat exercici, s'està centrant en posada en marxa de la secció 'Llest per a menjar' (que ja funciona en 319 dels 1.635 establiments de l'empresa), emmarcada en un procés de “adaptació constant” a les necessitats dels clients de la cadena valenciana de supermercats.
En paraules del president de Mercadona, Juan Roig, aquesta iniciativa ha sigut “una gran oportunitat” per a més de 120 proveïdors especialistes que la cadena ha incorporat al projecte: “Per a adaptar-nos a les noves solucions, oferir plats locals i garantir la qualitat tots els dies, necessitarem més proveïdors especialistes”.
Amb 1.400 proveïdors d'aquestes característiques, “l'especialització de les quals ha permés a la companyia oferir productes nascuts de l'experiència de coinnovació amb el client i amb un repte irrenunciable: qualitat, qualitat, qualitat i, sobretot, qualitat com a clau diferencial de l'assortiment”, Mercadona continua buscant nous proveïdors especialitzats que oferisquen “seguretat alimentària, qualitat diària i un preu competitiu. En el futur serem més”.
“És una oportunitat”, ha insistit Roig, qui ha apuntat que estan realitzant aquesta cerca tant a Espanya com a Portugal: “És un projecte molt il·lusionant, però el producte ha d'estar molt bo, molt bo, molt bo, perquè si no, te'l cuines tu”. Així, ha posat com a exemple la truita de creïlles, “hem de millorar-la perquè estiga igual de bona que el nostre gaspatxo. El dia que trobem un proveïdor que sàpia fer truites de creïlles molt bones tots els dies...”.
El president de Mercadona ha incidit a millorar aquest servei, el 'Llest per a menjar', en el qual “qualsevol país d'Europa, Portugal també, està més avançat que Espanya”, perquè “la cuina com la coneixem hui no estarà a meitat de segle”.
0