Has elegido la edición de . Verás las noticias de esta portada en el módulo de ediciones locales de la home de elDiario.es.

Les primeres campanades d'À Punt aconsegueixen un 6,4% d'audiència

Carolina Ferre i Eugeni Alemany en la gala de les primeres campanades d'À Punt Mèdia.

elDiariocv

El primer especial de les campanades d'À Punt “signa un excel·lent 6,4% d'audiència” durant la Nit de cap d'any. La valoració correspon a l'agència Dos30', secundada per Barlovento Comunicación i confirmada per la cadena pública valenciana.

La gala nocturna presentada per la comunicadora Carolina Ferre i l'humorista Eugeni Alemany va enganxar 98.000 espectadors, segons dades d'aquestes agències, i va mantindre el 56% dels espectadors, millorant els resultats d'altres cadenes autonòmiques. L'especial anterior al programa va suposar un 20% de l'audiència de la cadena l'últim dia de l'any. Les primeres campanades de la televisió pública valenciana van ser l'espai més vist del dia per a À Punt.

Segons les mateixes consultores, la tercera cadena més vista en l'àmbit nacional i la primera autonòmica va ser TV3, amb Helena García Melero i Marc Ribas des de Barcelona. El duo va aconseguir un 7,3% de pantalla, només per darrere de Televisió Espanyola (amb un 40,3%) i Antena 3 (23,7%).

La cadena pública valenciana no va superar la radiotelevisió andalusa -Canal Sur, que va tindre 500.000 espectadors-, segons els mateixos mesuradors d'audiència.

Etiquetas
stats